Undersökning: The Real Family Report - Life Of Svea
18261
page,page-id-18261,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.4.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Undersökning: The Real Family Report

Varje dag utsetts vi för mellan 3 – 20 000 kommersiella budskap och det är inte svårt att förstå vikten av att vara relevant om man vill nå ut med ett budskap. Med hjälp av dagens teknik är det enklare att styra budskap mot specifika målgrupper och ju mer vi vet om vår målgrupp ju bättre anpassat budskap kan vi skapa till dem. Men relevans handlar inte bara om rätt målgruppsdata, det handlar om att vara relevant utifrån vad hon drömmer om, oroar sig för eller frågor som engagerar henne. Och för att ta reda på det behöver vi förstå på ett annat plan. Vi behöver förstå var hennes engagemang ligger.

Vi är oerhört stolta över att kunnat presentera The Real Family Report, som svarar just på detta. Vi har ställt viktiga frågor för barnfamiljer till våra 2,3 miljoner besökare som består av kvinnor 20-45, frågor såsom barns digitala användning, livspusslet och ekonomin. Det har gett oss en unik inblick i frågor som engagerar Sveriges barnfamiljer.

Vill du också ta del av resultatet av underökningen? Här kan du ladda ner den som PDF!

Har du några frågor om rapporten eller är du intresserad av att vi kommer ut och presenterar rapporten för dig och dina kollegor så är du varmt välkommen att kontakta vår vd Daniel Mälsjö på daniel.malsjo@lifeofsvea.se.