Life Of Svea lanserar DMP med unika segment - Life Of Svea
18274
single,single-post,postid-18274,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.4.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Life Of Svea lanserar DMP med unika segment

Nu kan du även programmatiskt nå bland annat kvinnor, barnfamiljer, gravida eller reseintresserade paketerat efter surfbeteende på våra sajter.

Sedan vi startade den programmatiska försäljningen på alla våra sajter i början av 2018, har köparnas efterfrågan på vår förstaparts data varit stor. Som ledande publicist inom vertikalerna Familj och Kvinnor kan vi nu äntligen presentera våra första segment, och framöver har vi även möjligheten att skräddarsy kraftfulla målgrupper utifrån vad köparna efterfrågar.

Genom vår uppmärksammade undersökning The Real Family Report vet vi ganska mycket om våra besökares köpvanor och surfbeteenden. Det känns därför extra roligt att kunna kombinera kraften från Adforms DMP, Pubmatics SSP och addera vår höga räckvidd på 2.100.000 unika besökare i veckan, säger Peter Brodersen, Programmatic Manager på Life Of Svea.

Med hjälp av unika data har vi redan idag följande fördefinierade segment och fler är under uppbyggnad:

  • Kvinnor
  • Barnfamiljer
  • Gravida
  • Planerar barn
  • Resa
  • Hälsa

För mer information eller vid intresse av ett skräddarsytt segment hör av dig till din säljkontakt på Life of Svea eller programmatic@lifeofsvea.se

Vill du läsa mer om våra olika sajter? Klicka här!